Sunday, August 16, 2009

new me...


aku berubah...insyAllah...perubahan ini akan kekal selamanya...
ari khamis ni aku berangkat ke kota suci mekah...
tak sabar nk tgk KA'ABAH dengan mata sendiri...
byk yg ingin ku doa setibanya di sana nnti...
sesungguhnya diri ini d penuhi dengan dosa....
ASTHARGFIRULLAHALAZIM....
aku harap balik nye aku dari tanah suci mekah....
aku akan beroleh keimanan, kesabaran, ketaqwaan serta keinsafan...
Ya Allah KAU berikan lah aku rahmatMu serta hidayahMu
untuk aku meneruskan hidup yg berlandaskan belas kasihan dari Mu dan ikhsan Mu...
serta Ujian dan Dugaan yang Kau berikan...

'KUNFAYAKUN'....
Posted by Picasa

2 comments:

  1. Nice blog and very good template
    Great work.
    Happy Blogging.....

    ReplyDelete
  2. Amin, semoga Allah tunjukkan jalan yang terbaik untuk you Syera. I'm going to miss you..

    Sampaikan salam i pada Ka'abah nanti okay. Doakan yang terbaik untuk kami di sini.
    :)

    ReplyDelete